Categorie C

Seizoen 2014/2015 MC2 - Kampioen !

Nieuws afbeelding 26-5-2015 Voor de winterstop waren de meiden geĆ«indigd op de tweede plaats. Daarna kwam de zaal competitie waar de C2 weer erg goed mee deed in de race om het kampioenschap.  Helaas na een zeer spannende wedstrijd die verloren werd was er weer een tweede plaats. Je zag zo de teleurstelling op hun gezicht zodat je al voelde dat ze de laatste competitieronde er weer vol voor zouden gaan! En zie, na veranderingen binnen het team, heeft Milou de boel zodanig op de rit gezet, wat uiteindelijk resulteerde in goed en slim spel! De resultaten waren indrukwekkend. Het leek op een gegeven moment toch weer verkeerd uit te pakken door een wedstrijd gelijk te spelen. Maar coach Milou en haar meiden lieten het er niet bij zitten. En deden er nog een schep boven op! En zie 1 wedstrijd voor het einde, kregen ze al de kans om kampioen te worden. Er moest gewonnen worden door Haarlem C1 te verslaan. In de eerste minuut stond het al snel 1-0. De druk was er af voor de meiden. Ze wonnen deze wedstrijd met 2-0! En konden zich eindelijk kampioen noemen! Alliance kan trots zijn op MC2 en coach Milou!!

Imke Gouweleeuw

26-5-2015 @ 19:43:24 |🎉🎉🎉☺️😊