Er is een tijd van komen en een tijd van gaan ...

3-6-2015 Afgelopen zondag hebben wij in stijl afscheid genomen van 3 club iconen. Walter Jansen, oud voorzitter en Ere-Lid, Herman Schoenmaker oud bestuurslid en Lid van Verdienste en last but not least Erik van Wier, oud wedstrijdsecretaris en vele jaren vrijwilligerswerk op zijn naam. Daar waar het beleid van het bestuur er eigenlijk op gericht is zoveel mogelijk jongens, heren en veteranen voor de club te behouden, moeten we deze heren helaas laten gaan. Niet door gebrek aan enthousiasme of hockey-moeheid dat ze ophouden, maar puur door wat fysieke ongemakken en een verhuizing naar het buitenland, dat zij hun stick in de wilgen hangen. Wij danken Walter, Herman en Erik voor hun enorme betrokkenheid bij Alliance en het vele goede dat zij voor de club gedaan hebben en wensen hun alle goeds voor de toekomst.
Ongetwijfeld tot ziens ergens langs de lijnen  !