Inleveren Keeperstassen

Nieuws afbeelding 3-6-2015 Het seizoen zit er voor de meeste teams (bijna) weer op dus is het weer tijd om de keeperstassen in te leveren. Daarvoor is gelegenheid in de bovenzaal van het clubhuis op de volgende data en tijden:

Zaterdag 6 juni van 16.00 tot 17.30
maandag 8 juni van 19.30 tot 21.30
dinsdag 9 juni van 19.30 tot 21.30

Graag de tas zandvrij maken en persoonlijke zaken etc. verwijderen.
Check ook even of er iets (bijna) kapot is of ontbreekt en meld dit bij de materiaalcommissie. Dit scheelt ons veel tijd en moeite.
Graag ook de riempjes voor het zaalhockey inleveren, voor zover van toepassing.

Vaste keepers en "vaste" teams die volgend seizoen niet van samenstelling veranderen hoeven de tas niet in te leveren en houden die in eigen beheer!

Stuur even een berichtje naar de materiaalcommissie als de spullen nog nodig zijn voor bijv. een toernooi of (selectie)training. We proberen dan een afspraak te maken om de tas op een later tijdstip in te leveren.

Dump de tas niet zomaar ergens in het clubhuis;de waarde van een tas met inhoud varieert van 350 tot wel 1800 euro!

Alvast een fijne zomer toegewenst.
De materiaalcommissie.