Nummer 14 op het veld !!

Nieuws afbeelding 3-6-2015 Zondag is het zover! Heren 1 speelt thuis de derby tegen de eeuwige rivaal Bennebroek. Alhoewel deze wedstrijd niets meer voor de stand uit zal maken, is de eer die te behalen valt groot genoeg om iedereen tot het uiterste te motiveren. Een belangrijke pot dus.

Echter gaat er zondag nóg iets belangrijkers plaatsvinden:

Zoals iedereen op de club wel weet, heeft Koen Paulus, speler Heren 1, de laatste maanden gevochten voor zijn leven. Wonder boven wonder heeft onze nummer 14 zich weer bij het team aangesloten. Zondag tegen Bennebroek zal voor hem, en voor heel Alliance, een speciale dag worden. Koen gaat namelijk weer minuten maken op het hockeyveld!!

Daarom hoopt Heren 1, en vooral Koen, dat jullie allemaal naar Alliance komen om deze dag nog mooier en completer te maken!

Tot zondag (aanvang wedstrijd 14:45)

Tijn Andela

6-6-2015 @ 16:31:58 |Yoli