LK JS - barpersoneel gezocht 14 jun

Nieuws afbeelding 3-6-2015 Wij zijn dringend op zoek naar vrijwilligers die de bar willen bemannen/bevrouwen op zondag 14 juni a.s. tijdens het Landskampioenschap Jong Senioren. Het belooft een hele leuke dag te worden met heel veel teams uit het heel land.

Er zijn drie diensten te vergeven van 09:00-12:00 / 12:00-15:00 en 15:00-19:00. Voor elke dienst zoeken we 3 vrijwilligers !

Negen vrijwilligers uit een ledenbestand van ruim 1600 leden moet toch mogelijk zijn. Wie helpt ons EN de club en meldt zich aan op [email protected] ? Wij zorgen dat je een hele leuke dag beleefd.