DE HERFSTCOMPETITIE GAAT VAN START

Nieuws afbeelding 25-10-2008
De vakantie is voorbij en de competitie en de trainingen gaan weer beginnen. De indelingen van de nieuwe poules zijn beschikbaar en te vinden in de wedstrijdschema's en de standen. In de SHELL IDC's starten MC1 en MB1 tegen respectievelijk Gooische (uit) en Alkmaar (uit).
In de Noord-Hollandse Topklassen is Alliance actief met de JA1, MA1, JB1, JC1, MC2, JD1 en MD1. Ook spelen een aantal jeugdleden in vertegenwoordigende bondsteams.

Allemaal gefeliciteerd met deze topprestaties, wij wensen iedereen de komende competitieperiode veel succes .

Natuurlijk wensen wij ook alle niet genoemde teams veel succes en spelplezier toe.

En ... Vergeet niet een WEDSTRIJDVERSLAG te schrijven!