SpoCo zoekt Kledingcoördinator

Nieuws afbeelding 17-6-2015 de handen uit de "mouwen” voor je club! Met een nieuw, goed en leuk team zijn het afgelopen hockey seizoen mooie resultaten geboekt. Zo heeft het bestuur een nieuwe structuur geïntroduceerd, aangescherpte visie en is een communicatieplan ontwikkeld ook is de samenwerking met de commissies sterk geïntensiveerd. Ook hebben we een aantal drukbezochte events georganiseerd, zoals twee De Zalige zotte zondagen, diverse sponsorbijeenkomsten en nog veel meer.

Na deze eerste successen willen wij ook voor volgende seizoen en daarna nog een aantal zaken realiseren, iets wat Alliance goed kan gebruiken is bijvoorbeeld een vaste coördinator voor de kleding. Wij zijn we op zoek naar een lid/ouder die samen met ons de mouwen wil opstropen en het kledingbeleid binnen Alliance verder vorm gaat geven.

We zijn op zoek naar ondersteuning voor de volgende taken en verantwoordelijkheden:

1. Een creatieve en vooral ook pragmatische coördinator. Die energie krijgt van het organiseren, coördineren en het opzetten van het kledingbeleid binnen Alliance.
  2. Iemand met oog voor detail, een organisatietalent, die houdt van het structuur aanbrengen in processen, het leuk vindt om met de Sponsorcommissie het kledingbeleid verder te professionaliseren.
  3. Iemand die ook de contacten met de kledingleverancier gaat onderhouden en zorgt voor een up to date kledingassortiment

Onder het motto "vele handen maken licht werk” is de gevraagde inspanning heel goed te combineren met full- of parttime werk (ons lukt het ook). Als team hebben we veel lol, leren we van elkaar en halen we veel voldoening uit onze waardevolle bijdrage aan de club.

Ben je geïnteresseerd of ken je iemand die past, mail dan [email protected] voor een nadere kennismaking.