7 juni - De dag van Koen

18-6-2015 7 juni was een prachtige dag op Alliance. Naast de wedstrijd van Heren 1 tegen Bennebroek was het reuze gezellig op ons sportpark. Het hoogtepunt was toch wel de terugkeer van Koen Paulus in het shirt van Alliance. Na een zware tijd is het hem gelukt om nog dit seizoen zijn comeback te maken. Een knappe prestatie waar enorm veel doorzettingsvermogen bij komt kijken.
Om deze dag echt onvergetelijk te maken werd Koen gevolgd vanaf de gezamenlijke lunch tot het einde van de wedstrijd. Het leverde prachtige beelden op.
Gemaakt door Koen van de Brink

Klaas van Veen

18-6-2015 @ 13:55:34 |Kippenvel!!!