Bestuurstafel

Alliance gaat cashless

Nieuws afbeelding 9-7-2015 In navolging van andere hockeyverenigingen in onze omgeving zal bij Alliance na de zomer alleen met je bankpas betaald kunnen worden. Hiertoe is de bar uitgerust met 2 pinautomaten waarbij het ook mogelijk is om tot EUR 25 contactloos te betalen en in de nabije toekomst met je smartphone te betalen. Het uitbannen van kasgeld binnen de vereniging zal er voor zorgen dat niet langer met geld over straat naar de bank hoeft te worden gegaan. Daarnaast zal dit de bar-administratie sterk vereenvoudigen, wat tot lagere kosten leidt.

Uiteraard zal de overgang enige  gewenning vragen. Voor een aantal jeugdleden zonder kinderrekening met bankpas en zonder ouders aanwezig op de club zal het niet langer mogelijk zijn om een consumptie te kopen. Voor deze leden is de sponsorcommissie momenteel in gesprek met onze hoofdsponsor ABN AMRO Bank om te kijken wat er voor hen geregeld kan worden.

Bart Brouwer, Penningmeester

Raf Rambonnet