De Alliance Clubcollectie !

Nieuws afbeelding 14-7-2015

Met trots presenteren Hockey Republic, Stag en Alliance de eerste Alliance Clubcollectie. De Alliance Clubcollectie bestaat uit trainingspakken, hoodies, softshell jacks en tassen, allen van het merk Stag.

Door deze samenwerking hebben we pakketten kunnen samenstellen waarbij de sponsoren, maar ook de teams die zelf iets aan willen schaffen, alleen nog maar een bestelformulier hoeven in te vullen, de afhandeling wordt verzorgd door Hockey Republic en Alliance. Ook zal er maar 1 factuur worden verstuurd naar het team of de sponsor waarin alle kosten zijn opgenomen. Alliance verwelkomt uiteraard graag nieuwe (team)sponsors, want zonder hen kan de club niet bestaan.

Heb je als team al een sponsor of meerdere sponsors op het oog, stuur dan de folder in de bijlage naar hen toe. Heb je er vragen over, dan kun je altijd contact opnemen met Esther Dellenbag op [email protected].