(Pre) Selectie Jeugd

Peak Performance

Nieuws afbeelding 17-8-2015 Hoe zorg je dat je de eerste tien minuten van de wedstrijd pittiger begint dan de tegenstander? En hoe pers je, aan het eind van de wedstrijd, net dat laatste, belangrijke beetje energie er nog uit?
Afgelopen woensdag 12 augustus waren alle eerste selectieteams op Alliance bij elkaar voor een inspirerende en uitdagende presentatie van triatlete Leonie Verstegen en voormalig tophockeyer Martijn van Westerop. Daarmee startte niet alleen de voorbereiding van het nieuwe seizoen voor de selectieteams, maar ook een uniek programma dat extra aandacht zal geven aan looptechniek, core stability, mentale voorbereiding en voeding. Allemaal aspecten, die een belangrijke rol spelen bij een top prestatie. Komende week volgen de eerste trainingsessies.