De trainingen gaan weer beginnen

Nieuws afbeelding 24-8-2015 Vandaag 24 augustus starten de trainingen weer voor alle teams volgens het reguliere hoofdschema van Alliance klik hier of kijk op onze website onder Hockey > Trainingen. Je vind ook je persoonlijke trainingsschema in de teamagenda op de App en bij mijn Alliance team (achter de login van de site).
Onze trainersstaf heeft de afgelopen weken al flink warm gedraaid met alle selectie- en opleidingsteams en de staf heeft er weer veel zin in. Kijk vooral goed op de site en/of de Alliance App om te zien hoe laat je moet trainen en op welk veld. Kom op tijd !

Praktische tips :
  • parkeer je fiets NIET langs t veld, maar gewoon in de stallingen
  • kom op tijd en ga alvast met je team warm lopen zodat je extra veel haalt uit de training
  • je bitje en je scheenbeschermers zijn verplicht ! (ook op de trainingen)
  • trek vooral sportkleding aan en zorg voor een extra laag (jack, vest etc) om niet te snel af te koelen
  • meld je bij je trainer en bedank hem/haar na de training (een kleine moeite....)
  • Vind je ballen op t veld, dan zijn die altijd van de trainers, lever ze bij hen in want die ballen gebruiken we ook voor jouw training
Is het slecht weer ?
In de komende dagen is er regen en onweer voorspeld. De trainingen worden onderbroken voor onweer. Dit besluit ligt bij de trainers. Zij zullen de teams tijdig naar het clubhuis sturen. Ga vooral niet met de trainers Appen, bellen etc e n probeer ook niet het clubhuis te bellen.
Dreigend onweer of 'slecht weer' is GEEN reden om niet te komen trainen. Regen en harde wind zijn soms niet prettig maar ook bij regen en wind gaan onze trainingen gewoon door !
Als een training wordt afgelast ivm wateroverlast of andere weersomstandigheden dan kan je dit altijd lezen op de Alliance-site en/of de Alliance App en/of onze Fanpage op Facebook. Staat er geen bericht ! Dan gaat de training door !

Wij wensen iedereen enorm veel hockeyplezier
De Technische staf van Alliance