Categorie DEF + DT

gezocht - wedstrijdsecretaris 8DEF

Nieuws afbeelding 25-8-2015 MHC Alliance valt en staat met het enthousiasme van de vele ouders die het voor jullie kinderen mogelijk maken om met plezier te sporten en het hockeyspel te leren. Onze club kan niet zonder jullie als vrijwilliger!
We zoeken een Wedstrijdsecretaris voor de Jongste Jeugd, die samen met de Wedstrijdsecretaris ABCD11 er voor zorgt dat onze kinderen op zaterdag een wedstrijd kunnen spelen. Voor een omschrijving van de werkzaamheden, zie bijlage.
Het bestuur hoopt dat bij de ouders van onze jeugd interesse bestaat om deze cruciale functie in te vullen. Voor nadere informatie kunnen geïnteresseerden terecht bij Klaske Kramer, Wedstrijdsecretaris ABCD11, 06-47126055 of [email protected]

Bijlage