Evenementen

Seizoensopening zo 27 sept.

Nieuws afbeelding 15-9-2015 Op zondag 27 september openen we 'officieel' het hockeyseizoen weer met een super gezellige en sportieve dag op de club. Er zullen tal van activiteiten te beleven zijn voor jong en oud. Onze Heren 1 zal iedereen verrassen met een prachtige wedstrijd tegen AthenA Heren 1. Ook zal die middag de nieuwe bar officieel geopend worden samen met onze trouwe leveranciers. De dag start rond 13:00 uur en zal eindigen met de 'altijd weer gezellige Thé Dansant'. Het definitieve programma kan je binnenkort hier op de site verwachten. Houd de datum dus vrij !