Bitjes Happen 10 & 12 september

Nieuws afbeelding 4-9-2015

Tandartspraktijk Mzhaarlem organiseert voor de leden van MHC Alliance de  mogelijkheid om een professionele gebitsbeschermer op maat te laten maken. Op Donderdag 10 of zaterdag 12 september kunt u in de praktijk aan de Schouwtjeslaan 16 in Haarlem langskomen om een afdruk van het bovengebit van uzelf of uw kind(eren) te laten maken. Hierop zal een goed passende gebitsbeschermer worden vervaardigd. Als de gebitsbeschermers klaar zijn (na ca twee weken) ontvangt u een e-mail of sms dat het bitje op de club klaarligt.

Kosten:
De prijs van een gebitsbeschermer is € 60 euro. Er is een keus uit 18 kleuren en de gebitsbeschermer zal voorzien worden van naam en telefoonnummer. Voor meerdere kleuren en/of bijvoorbeeld glitters zal een toeslag berekend worden.

Aanmelden:
Graag uw naam (of van uw kind), adres, telefoonnummer en de gewenste datum waarop u langs wilt komen mailen naar: [email protected] - U ontvangt dan een bevestiging per e-mail.

Betaling: Contant of via pin op de hapdag.

LET OP: vanaf dit seizoen 2015/2016 is het dragen van een gebitsbeschermer op de training en bij de wedstrijden voor iedereen verplicht.