Evenementen

Programma Openingsdag 27 sept as

Nieuws afbeelding 18-9-2015 Zondag 27 september vindt weer de jaarlijkse Openingsdag plaats bij Alliance. We starten om 13.00 met een hele leuke clinic die Bovelander & Bovelander samen met ABN Amro heeft opgezet. Deze clinic is bedoeld voor de 1e jaars C en D, E en F kinderen. De deelname is kosteloos.

Er wordt een training van twee uur gegeven met onder andere de ABN AMRO opblaaspionnen en de Tunnel of Terror voor een 1 tegen 1 duel. Daarna worden er partijtjes gespeeld in de ABN AMRO-opblaasarena tegen een oud international en een Hoofdklassespeler of -speelster! Ook de nieuwste technieken worden tijdens de training behandeld!

De clinic wordt afgesloten met een vragen halfuurtje aan de oud international. Het moment om alles te weten te komen over hockey op top niveau!

Je moet je zelf aanmelden via de site voor deze Bovelander & Bovelander clinic. Doe dat snel, want vol – vol!! ga naar onze site (www.mhc-alliance.nl ; inloggen in "mijn team” met je persoonlijke code; klik op "Club” en klik op "Evenementen” en maak het T-shirtje groen, dus "aangemeld”,

Shootout voor 2e jaars C en ouder
Om 14.30 start de Shootout wedstrijd voor de 2e jaars C en ouder. Deze clinic wordt georganiseerd door onze eigen keepers commissie.  Een mooie voorbereiding voor de nationale Shootout competitie! Bij deze clinic is slechts plaats voor 100 deelnemers en is eveneens kosteloos. Wees er snel bij! Stuur een mail naar [email protected] voor de Shootout Competitie.

Vanaf 15.00 is DJ Bert aanwezig om de dag nog feestelijker te maken. Tevens een gezellige middag voor de ouders met kraampje van Hockey Republic en om 16.00 de officiële opening van het prachtige nieuwe bargedeelte in ons clubhuis, onder het genot van champagne. Suikerspinnen voor de kinderen en een springkussen zijn ook aanwezig. En natuurlijk gaan we allemaal Alliance Heren 1 aanmoedigen die om 14.45 spelen!

We hopen jullie allemaal te zien op zondag 27 september!!

De evenementencommissie

Maarten Boot

18-9-2015 @ 15:41:05 |Ben erbij! Leuk!