Verzwik nooit je enkels! - Nieuw Groenendaal

Nieuws afbeelding 21-9-2015 Op 29 september introduceert Fysiotherapie Nieuw Groenendaal samen met EXO-L een innovatieve oplossing om het verzwikken te voorkomen, zonder de bewegingsvrijheid te beperken. Het werkt namelijk als een veiligheidsriem voor je enkel die op spanning komt te staan bij gevaar voor verzwikking. Door middel van 3D-scannen en 3D-printen wordt het product volledig op maat gemaakt.

Het product heeft recent een prijs gewonnen van het Koninklijk Nederlands Genootschap voor Fysiotherapie en staat in de MKB Innovatie Top 100 van 2015! Op de website www.exo-l.com vind je meer informatie.

Is dit iets voor jou? De bedenkers van EXO-L komen 29 september naar Heemstede. Dan kun je de externe enkelband zelf testen en direct een gratis 3D-scan laten maken. Via een online aanmeldformulier kun je daarvoor een plekje reserveren.

Fysiotherapie Nieuw Groenendaal is 'onze beste buurman' en sinds jaar en dag een uitstekende sponsor en leverancier voor onze club. De samenwerking tussen Nieuw Groenendaal en MHC Alliance is uitstekend en intensief. Vele leden van Alliance maken gebruik van de professionele en deskundige diensten van de fysiotherapeuten van Nieuw Groenendaal. Wij zijn heel trots op zo'n betrokken sponsor en uitstekende buurman !