Ons clubhuis in een nieuw jasje

22-9-2015 In het afgelopen jaar heeft de Clubhuis-werkgroep flink de schouders gezet onder een geheel nieuwe 'look' van ons clubhuis. Na 10 jaar intensief gebruik moesten een aantal prominente zaken in ons clubhuis in een nieuw jasje worden gestoken.
Op uitnodiging van het bestuur hebben Desiree Bastiaans, Evelien Roerink en Monique Vinke deze uitdaging opgepakt. Vorige zomer werd gestart met de alom bekende fotowand in ons clubhuis. Aan de hand van een aantal passende thema's hebben vele foto's van Monique Vinke een mooi plekje op de fotowand gekregen. Niet zomaar een wand, maar een wand met 'verdieping'. Hiermee beoogde de werkgroep het clubhuis een 'eigen Alliance gezicht' te geven en dat is bijzonder goed gelukt!

Deze zomervakantie was dan eindelijk ook de bar in ons clubhuis aan de beurt. Evelien, Monique en Desiree hadden in een eerder stadium het bestuur al verrast met prachtige sfeerbeelden en gedetailleerde tekeningen van een geheel nieuwe bar. Het bestuur gaf groen licht en een taakstellend budget. Met hulp van vele Alliancers en een aantal trouwe leveranciers is in enkele weken tijd een geheel nieuwe bar gerealiseerd voor onze club.
Een nieuwe bar die centraal in ons clubhuis staat en die bijdraagt aan de clubsfeer en een langer bezoek aan onze club. Daarin is de werkgroep uitstekend geslaagd want iedereen is lovend over de nieuwe 'look & feel'.
Zwart, wit en rood (koper) vormen de basiskleuren van ons clubhuis en ons tenue. De groene kleur ..... tja,.... dat wordt een verrassing die in de volgende fase aan bod komt!

Onze dank gaat uit naar :
  • Verfhandel Ree voor de donatie van ALLE verf en schildersmaterialen
  • Rob van Dijk die geheel belangeloos enkele schildersklussen voor zijn rekening heeft genomen
  • Leonie Palsma die alle wandtekeningen heeft gemaakt
We hebben de verbouwing in bijgaande korte film voor je samengevat.

Komende zondag op de Seizoensopening (27 sept a.s.) zullen we samen met onze leveranciers en alle helpers het glas heffen op twee geslaagde projecten in ons eigen clubhuis. Kom en proost met ons mee!

Florien Robertus

25-9-2015 @ 07:42:09 |Complimenten hoor!!!

Erik Jan Verhulst

25-9-2015 @ 19:51:50 |Knap gedaan! geweldige verbetering; kunnen we weer jáááren mee vooruit