ABN AMRO Clinic groot succes

Nieuws afbeelding 4-10-2015 Zondag 27 september hebben tijdens de openingsdag ruim 175 kinderen deelgenomen aan de clinic van Bovenlander & Bovenlander. Deze clinic is mogelijk gemaakt door onze sponsor ABN AMRO. Wat een mooie start van het seizoen! Onder de stralende zon werden er diverse oefeningen gedaan, trucjes geleerd en wedstrijdjes gespeeld in het opblaasstadion. Aan het eind van de clinic kregen de kinderen de kans vragen te stellen aan Sophie Polkamp, oud international en winnares van 2 gouden medailles!
Dank aan ABN AMRO, Bovenlander & Bovenlander, A & B jeugd van Alliance en de vrijwilligers die deze dag tot een succes hebben gemaakt!!

Wil je alle foto's nog eens terug zien ? Kijk dan achter de login op onze site bij Club>Fotoalbum