Indian hockeysummer…….

Nieuws afbeelding 5-10-2015 Onder heerlijke, warme zonnestralen worden de laatste wedstrijden in de voorcompetitie gespeeld. Voor het ene team is het al duidelijk of ze een klasse hoger of lager gaan spelen, voor het andere team zal volgende week zaterdag beslissend zijn.

Bij onze topteams heeft JA1 in een spannende strijd tegen de Terriers het hoofd koel weten te houden, waardoor ze in de laatste vijf minuten nog twee punten voorsprong wisten te pakken (6-4)! MA1 heeft goede tegenstand geboden tegen HIC, maar moest helaas het onderspit delven (1-3). Uit tegen Alkmaar heeft JB1 welverdiende drie punten mee naar huis genomen. Hoewel MB1 in de wedstrijd tegen Bloemendaal veel kansen had, hebben zij helaas met 3-1 verloren.
Met een 0-8 overwinning werd Overbos door onze JC1 verslagen. Hurley MC1 was net iets te sterk voor onze MC1 (1-2), waar MC1 wel hele goede tegenstand heeft geboden. Ondertussen heeft JD1 ‘uit’ tegen IJburg met een 6-1 overwinning hun koppositie in hun poule nog verder verstevigd. Een terechte overwinning was er voor MD1 tegen Hisalis (1-2).

Bij de breedteteams wisten MD3 en MD6 als enigen een overwinning te behalen in de meisjes D-categorie; bij de jongens behaalden zowel JD2, JD3 en JD4 mooie overwinningen. MC7 versloeg Reigers MC4 met een mooie 0-8 overwinning, MC3 deed goede zaken tegen Pinoke MC3 (4-1). Hierdoor staat MC3 gedeelde eerste plek in hun poule. Ook MC12 won met 1-3. En MC2 wist door hun overwinning tegen Haarlem bij de bovenste twee in hun poule te komen. Met een dubbele uitslag (12-1) heeft JC3 de koppositie in hun poule verstevigd.
MB6, MB8, MB9 en MB10 behaalden allen mooie overwinningen, resp. 1-6, 4-1, 0-5 en 7-0. Bij MB3 was het erg spannend, maar de winst ging uiteindelijk naar Alliance in hun wedstrijd tegen Fit (4-5). In de streekderby tegen Rood-Wit heeft MB2 op gemakkelijke wijze punten mee naar huis genomen (0-8). Zowel JB3, als JB4 wisten dit weekend te winnen!
MA2, MA3 en MA4 eindigden hun wedstrijd allen met een 1-1 gelijkspel. Daarentegen wist MA6 met 3-0 van Haarlem MA3 te winnen. Voor JA3 is te hopen dat ze na de herfstvakantie in een wat gelijkwaardigere poule terecht komen, want om alleen maar te verliezen met grote cijfers komt het spelplezier niet ten goede. Ook dit weekend kregen ze weer 8 doelpunten tegen.