LEIDERS GEZOCHT! VOOR ENKELE CATEGORIEËN

31-10-2008
Het Bestuur is op zoek naar enkele enthousiaste categorieleiders voor de Jongens D, Meisjes D en tevens de senioren (Heren 3 t/m 5). Een kans om niet te missen! Het biedt u een leuke (overzichtelijke) betrokkenheid bij de vereniging, in een rol die -zoals alle vrijwilligersrollen- er echt toe doet. Hockey ervaring is wel prettig maar niet noodzakelijk; daarmee zijn deze rollen juist ook een mooi perspectief voor vele ouders van jeugdleden! Uw hulp is hard nodig. Kunt u een beetje organiseren, hebt u lol in het hockeyspelletje en hebt u best een drietal uren (voor D categorie) of 1 uur (voor senioren) in de week over, dan rekenen wij graag op u!
Voor meer info: Loes Schoone [email protected]