Lezing Pubermania bij Spring 13 okt

Nieuws afbeelding 5-10-2015 Lezing Pubermania bij Spring Huiswerk & Coaching - vestiging Alliance -  op 13 oktober - Spring is erg blij met de nauwe samenwerking met Pubermania en nodigt alle ouders van pubers uit voor de lezing op dinsdag 13 oktober. Op deze avond nemen Ingrid van Essen en Kiki Mol (schrijfsters van het handboek Pubermania) jullie op inspirerende én interactieve wijze mee in de belevingswereld van pubers, met als doel: hoe kom je als ouder ontspannen door de puberteit van je kind?
Plaats: bovenruimte van het clubhuis hockeyclub Alliance, Sportparklaan 8 in Heemstede
Tijd: inloop 19.45 uur en start om 20.00 uur
De toegang is gratis, maar wel graag aanmelden via [email protected].
Tot dinsdag de 13e!