Beslissingswedstrijden ABC Jeugd - Noord-Holland

Nieuws afbeelding 5-10-2015 Op zaterdag 17 oktober worden de Beslissingswedstrijden voor de ABC-jeugd wederom gespeeld op de velden van Alliance. 47 teams strijden in 29 wedstrijden voor diverse plekken in de Landelijke-, SuperA-, SuperB, IDC, Top- en Subtopklassen. Het belooft weer een enorm drukke dag te worden op onze club met tal van spannende wedstrijden en drieluiken. Er staat voor veel teams nog veel op t spel. Wil je het beste hockey uit ons district zien? Kom dan vooral kijken !

De wedstrijden die toegang geven voor de landelijke competities worden allen gefloten door de beste Bondsscheidsrechters uit ons district. De overige wedstrijden voor Top- & Subtopklasse worden gefloten door de CS+ers van diverse clubs uit ons district.

Wil je een handje helpen ? Dan kan jij je altijd melden bij Klaske of de Barcommissie, want vele handen maken licht werk.

We verwachten tussen de 1500 en 2000 bezoekers aan ons complex, dus kom als Alliancer vooral met de fiets !