Hockey & Trainingen

Inlooptrainingen Dames Trimmers op woe van 9:00-10:30 uur

Nieuws afbeelding 8-10-2015 Herhaalde oproep : Onze eerste oproep was een succes! Inmiddels zijn er een aantal nieuwe dames die, met veel plezier, met ons meetrainen op de woensdagochtend. Wie volgt? Kom vrijblijvend een paar keer meedoen op de woensdagochtend!

Wij zijn een groep enthousiaste hockeysters! Wij zijn sportief en fanatiek en willen graag 1 keer in de week gezellig hockeyen. Het maakt ons niet uit of je wel of geen hockey-ervaring hebt, maar je moet het wel leuk vinden om je tijdens de training lekker uit te leven. Deze mix werkt prima in onze groep o.l.v. trainer Jan Willem Tuininga. We spelen geen vaste competitie, maar organiseren wel geregeld een vriendschappelijke wedstrijd tegen de ons omringende clubs die ook op woensdagochtend trimmen (Bloemendaal, HBS en Rood-Wit).

We hebben nog ruimte voor nieuwe enthousiaste leden! Heb je zin om je stick weer te voorschijn te halen, of lijkt het je leuk om te beginnen met hockey? Top om je dan te ontmoeten!

Sportieve groet van de woensdag-trimsters!
Angéla Tromer