Hockey & Trainingen

Gewijzigd : Alliance-teams knokken voor de top

Nieuws afbeelding 12-10-2015 Aanstaande zaterdag knokken 4 teams van Alliance voor een felbegeerd ticket in de landelijke competities SuperA, SuperB en IDC. Het belooft enorm spannend te worden voor alle teams want de VoorCompetitie heeft hen op dit punt gebracht. Nog een klein weekje trainen, vroeg naar bed, goed eten en uitgerust aan de slag.

JC1 speelt om 09:00 en 10:30 twee wedstrijden in een drieluik op veld 2 met de teams van Qui Vive JC1 en Bloemendaal JC1. De nrs 1 en 2 van het drieluik plaatsen zich voor de IDC2 en de nummer 3 speelt Topklasse

Doordat ons district een extra plek is toegewezen in de SuperA, zijn de wedstrijden voor de JA gewijzigd qua speeltijd en speelduur :
JA1 speelt om 13:15 uur een kruisfinale tegen Qui Vive JA1 (2 x 25 min). De winnaar plaatst zich direct voor de SuperA. De verliezer krijgt een 2e kans om 16:15 uur op veld 2 tegen de verliezer van de wedstrijd Xenios JA1 - AthenA JA1 (ook 2 x 25 min).

JB1 speelt daardoor iets later 14:30 uur een alles beslissende wedstrijd tegen Reigers JB1 op veld 1. De winnaar plaatst zich voor de Super-B en de verliezer speelt Topklasse.

Tegelijkertijd speelt MA1 tegen Rood-Wit MA1. De winnaar speelt Super-A en de verliezer speelt Topklasse

Er zijn op Alliance nog 43 andere teams die ook allen strijden om een mooi plekje in de competitie. Met recht een dag waar je blijft kijken, want de sterkste teams van ons district treden allemaal aan.
Kom dan ook zeker kijken want vanaf 09:00 tot ca 19:00 zijn er totaal 31 wedstrijden te bekijken op al onze velden. Het belooft een enorm drukke dag te worden op Alliance, dus help graag een handje mee! Maar geniet vooral van onze teams, de mooie wedstrijden en wees trots op t feit dat wij weer als gastclub zijn uitgekozen om dit te organiseren.

We wensen alle Alliance-teams enorm veel succes met hun wedstrijden en we zullen iedereen sportief aanmoedigen.

Het hele programma hebben we bijgevoegd in de bijlage