WAT BINDT DE JEUGD VAN ALLIANCE?

30-10-2008 WORKSHOP VOOR A-JEUGD EN JONGE SENIOREN MAANDAG 3 NOVEMBER A.S. 16.30 UUR - 19.00 uur IN HET CLUBHUIS

Maandag aanstaande organiseert de KNHB i.s.m. Alliance een workshop voor de A-jeugd en de jonge senioren.
Onderwerp : wat bindt jonge leden aan onze hockeyvereniging. Wat vind jij dat Alliance kan doen om het voor deze categorïeën nog leuker en aantrekkelijker te maken om bij Alliance te hockeyen, maar ook wat kan jij doen om het op Alliance voor je leeftijdgenoten nog leuker te maken.

Grijp je kans en laat je mening horen!

Er zijn nog een paar plaatsen beschikbaar, dus meld je snel aan via [email protected] !