FOX Sports-uitzendingen op Alliance

Nieuws afbeelding 26-10-2015 Hoe leuk is het om met je hele team interessante voetbal- of andere sportwedstrijden te kijken. Vanaf heden hebben wij op Alliance onderstaande uitzendingen via FOX Sports. Wij hopen dat veel teams na hun training of op zaterdag- of zondagmiddag/avond met het hele team op Alliance blijven om (live) uitzendingen te kijken. Robert kan natuurlijk altijd voor een heerlijke teammaaltijd zorgen! We hopen hiermee een bijdrage te leveren aan de gezelligheid op Alliance.
De kanalen 421, 422, 423, 424 en 425 zijn beschikbaar voor Fox Sports op de TV in het clubhuis.

Onder andere onderstaande wedstrijden wordt uitgezonden:
Eredivisie
Jupiler League
KNVB Beker
Premier League
Bundesliga
UEFA Europa League
FA Cup, DFB-Pokal en Copa del Rey
Tennis: ATP Tour + Wimbeldon
MLB, NHL en UFC (baseball)