Trots!

Nieuws afbeelding 30-10-2015 Wat zijn we als club trots op de niveaus waar bijna al onze (top)jeugd-teams na de voorcompetitie in terecht zijn gekomen. In de jongenslijn zie we prachtige resultaten. Zowel JA1 als JB1 gaan resp. Super A en Super B spelen. JC1 zal uitkomen in de IDC-2 competitie. Maar ook MB1 komt uit in de Super B competitie.

Dit houdt voor deze teams in dat ze het hele land zullen doorreizen. MB1 komt in de competitie Breda, Craeyenhout, Deventer, Fletiomare, Mop, HBS en Pelikaan tegen.
JA1 reist van Westerkwartier (Groningen) tot aan Berkel en Rodenrijs het land door en stopt ondertussen bij de clubs IJsseloever, KZ, Qui Vive en Zwolle. Daarnaast zoekt JB1 regelmatig het zuiden van het land op. Zij spelen tegen Beuningen, Geel-Zwart, HOD, Houten, MEP, Naarden en Ring Pass.

Daarnaast zijn er meer mooie resultaten behaald om trots op te zijn! JA2 gaat Subtopklasse spelen, evenals JB2 en JC2. JD1 komt uit in de Topklasse A en JD2 in Topklasse C! MA1 komt uit in de Topklasse A, MA2, Subtopklasse A. Ook MB2 en MB3 hebben ervoor geknokt om in Subtopklasse A en C uit te komen.

Nog zo’n categorie om trots op te zijn: MC1 gaat voor mooie resultaten in Topklasse A. MC2 gaat spelen in Topklasse B en met een enorme inzet  heeft MC3 Subtopklasse A weten te bereiken. MD1 (Topklasse C), MD2 (Subtopklasse B) en MD3 (Subtopklasse C) hebben ook hele mooie niveaus weten te bereiken.

Na hard werken, uiterste inzet en prioriteiten stellen, zal morgen de nieuwe competitie van start gaan. Kom ze allen hard aanmoedigen! We hopen dat dit seizoen ook weer mooie resultaten zal opleveren, maar vooral dat jullie veel plezier in het hockeyen beleven.

Alle teams, veel succes en plezier morgen!

Feline Lems

31-10-2015 @ 15:52:42 |Feline Lems: super zeg!!!

Richard Kuipers

31-10-2015 @ 23:13:41 |Daar kan de club trots op zijn!

Beatrix Willemsen-Verhagen

1-11-2015 @ 12:01:51 |wij zijn ook trots! We verbazen ons erover dat JA2 het met één training in de week moet doen. Subtop spelen is mooi maar daar wil je ook resultaat halen.