De kop is eraf

Nieuws afbeelding 1-11-2015 De eerste stappen in de nieuwe poules zijn gezet, kansen zijn verkend. Zo had JA2 het na een zeer goede voorcompetitie dit weekend zwaar tegen Alkmaar JA1 uit (9-1).  MA5 en MA6 behaalden thuis mooie winstpunten, evenals MA3. Helaas verloor MA2 net aan van Hurley en MA4 verloor van Terriërs.

JB2 won de eerste wedstrijd van het seizoen (2-1), net als JB3 (4-3). JB5 had het zwaar tegen Bennebroek JB2 (9-1). JB4 wist het op een gelijk spel te houden. Bij de meiden wisten MB3 en MB4 beiden mooie overwinningen te halen. MB2 moest helaas het onderspit delven tegen Myra, net als MB5 tegen Strawberries. MB6 walste met een 7-1 overwinning over onze eigen MB7 heen. MB9 won met 2-1 van Saxenburg MB2.

Een knappe overwinning behaald JC2 tegen AMVJ JC1 (3-2). De tegenstanders van JC3 en JC4 waren helaas net wat sterker, wat leidde tot verliespunten. MC2 speelde een mooi gelijkspel  tegen Pinoke MC2. En de volgende keer winnen jullie gewoon! MC3 had het zwaar tegen Overbos. MC4, MC5, MC7 en MC11 behaalden allen een mooie overwinning, waar MC6, MC10 en MC12 verloren en MC8 gelijk speelde tegen Hermes MC1(!).

JD3 wist het nog op een gelijk spel te houden, maar JD2 en JD4 verloren helaas. Bij de meiden speelden MD2 en MD3 gelijk. MD4, MD5, MD6 en MD8 verloren. MD7 won knap van Alkmaar MD3. Het zwaarst had MD10 het tegen VVV MD3, maar ook MD9 had het moeilijk tegen Purmerend (9-0). Volgende keer beter meiden!

Ook voor de topteams was het een spannende start van de competitie. Veel onbekende tegenstanders kwamen voorbij. Zo moest JA1 tegen Westerkwartier (Groningen) en behaalden een mooi 7-0 overwinning. MA1 speelde tegen Hoorn en wist knap van een 4-2 achterstand, door een enorme inzet, terug te komen tot een 4-4 gelijkspel en  uit een strafcorner in de laatste seconden van de wedstrijd te scoren. JB1 moest helemaal naar Houten en werd daar helaas met 8-0 verslagen. MB1 behaalde een 8-0 overwinning tegen het onbekende Pelikaan. JC1 verloor met 2-1 van HGC, waarover het laatste woord volgens mij nog niet is gezegd….. MC1 behaalde zeer goed 3 punten tegen Reigers MC1. Knap is de overwinning van JD1 tegen Hurley JD1 (4-2). MD1 wist met maar liefst 8-0 Hurley MD2 te verslaan.

Iedereen weer veel plezier met trainen deze week en succes volgend weekend!