Heb ik iets gemist?

Nieuws afbeelding 1-11-2015 Zondagmiddag heeft Heren 1 onder mistige omstandigheden een mooie overwinning op Alphen H1 behaald. Binnen vijf minuten stonden de mannen al met 2-0 voor.  Uiteindelijk kwam Alphen nog enigszins terug, maar wist Heren 1 met 4-2 de wedstrijd te eindigen! Heren 2 had het daarentegen op veld 3 een stuk lastiger tegen Westerpark (0-4). Wederom wist HVB met een grote uitslag een overwinning binnen te halen tegen Amsterdam HE (0-11). Hierdoor weten ze hun derde positie in de poule te verstevigen. HVA heeft in de streekderby HBS HVB met 3-0 verslagen. De vele bitterballen na afloop waren zwaar verdiend! Tegen Zandvoort had HVC het zwaarder te verduren, er werd met 4-0 verloren. HSL speelde gelijk tegen Amstelveen.

Ondanks hernieuwde moed wist Dames 1 het niet waar te maken tegen Athena D1. Er zat zeker meer in, net als de afgelopen wedstrijden, maar het lukt steeds net niet de winst te pakken. Dames, de aanhouder wint! Zet ‘m op, de volgende keer zijn de punten wel voor jullie! Dames 2 die het in de Reserve Overgangsklasse super goed doet, moest tegen koploper Kampong D3. Helaas werd met 2-6 verloren. Dames 3 verloor nipt van Hurley D11 (1-2).
DVA won terecht van Roomburg DVB (3-0). DVB had gehoopt bij FIT punten mee te pakken, maar verloor helaas met 0-1!
De wedstrijden van HJ1 tegen Bloemendaal ging helaas verloren met 1-5. DJ2 wiste een mooie overwinning te behalen op AMVJ met 4-2 .

Kijk voor ALLE uitslagen op de Alliance app onder Nieuws -> Uitslagen.