Het tij kan keren!!

Nieuws afbeelding 9-11-2015 Yeah, JA3 heeft eindelijk winstpunten gepakt! Na vijf verloren wedstrijden gaat de moed je behoorlijk in de schoenen zinken en hoe goed voelt het dan als je in die zesde wedstrijd toch eindelijk drie punten pakt! Tegen Abcoude JA2 wisten onze jongens met 0-1 te winnen. Ga zo door mannen! Hetzelfde gold voor JB5. Na vijf verloren wedstrijden bleven ze als team er toch in geloven, hetgeen resulteerde in een 3-2 overwinning tegen AMVJ JB2. MC6 moest genoegen nemen met een gelijkspel (1-1) tegen Saxenburg MC2, maar de eerste punt is hiermee wel binnen! De aanhouder wint. Dus MD8, ondanks de zesde verliespot, blijven die kansen ook voor jullie bestaan. Andersom kan natuurlijk ook, na een vijftal overwinningen verloor JD1 voor het eerst. Het was een harde strijd in het Amsterdamse Bos, waarbij Pinoké uiteindelijk met 2-1 de overwinning pakte.

Wil je alle uitslagen op de voet volgen? Kijk dan op onze Alliance App bij Nieuws>Uitslagen. Daar zie je de gehel dag door, live alle uitslagen die binnenkomen. Klik ook eens door op zo'n uitslag, want dan zie je direct "wat de concurrentie heeft gedaan", plus de stand i nde poule (als alle uitslagen zijn verwerkt). Op onze site zie je de uitslagen hier.

Uitslagen van de 2e competitieronde
MA1 wist met volledige teaminzet een overwinning te behalen tegen Athena! Ook MC1 haalde thuis driepunten binnen. Zowel de meisjes als de jongens B-lijn speelden gelijk, evenals MD1. JA1 moest helaas het onderspit delven in Amersfoort.

Jongens:
A1 - Amersfoort - Alliance 6-1
B1 - Alliance- Beuningen 2-2
C1 - Alliance - Alecto 0-1
D1 - Pinoké - Alliance 2-1

Meisjes:
A1 - Athena - Alliance 0-1
B1 - Craeyenhout - Alliance 2-2
C1 - Alliance - Myra 3-0
D1 - Bloemendaal MD2 - Alliance 2-2

Mirjam Christiaans

9-11-2015 @ 21:24:11 |Bovenstaande geldt ook voor MD10, nog geen gewonnen wedstrijd sinds de start van het seizoen. We houden de moed er in!!