GELUKKIG HEBBEN WE DE FOTO´S NOG

Nieuws afbeelding 3-11-2008 Een prachtige middag, veel enthousiast publiek, 2 mini´s van de week, 2 kanjers van Alliance, een spannende pot hockey bij Dames 1 (2-2) - met name de tweede helft was een genot om te zien-, heel veel jeugdige supporters die na de wedstrijd het veld op stormden om ook een `dames 1´ doelpunt te maken, lekkere erwtensoep op het terras, Glùhwein en warme chocolademelk langs de lijn, héél gezellige sfeer en als afsluiting een topwedstrijd van de mannen van Heren 1, maar liefst 5 glansrijke doelpunten. Als dat geen mooie middag is... En voor diegenen die dit hebben moeten missen hebben we prachtige foto´s van de wedstrijden en publiek op de site. Klik hier!

Irene Tuininga

4-11-2008 @ 19:14:38 |Weer een punt Dames top!Heren wat een genot jullie zo te zien spelen! prima iniatief die mannen langs de lijn met warme drank en de erwtensoep op het terras.