Ook MD4 ziet eindelijk resultaat

Nieuws afbeelding 16-11-2015 Zelfs met 3-0 werd door MD4 gewonnen van de Terriƫrs. Elke week worden er leuke wedstrijden gespeeld maar tot op heden nog zonder resultaat, de winst deze week voelt dus extra goed. MD9 had ook een goed gevoel bij de 6-1 overwinning tegen Amstelveen. MD5 won nipt van onze eigen MD6, zal een spannende wedstrijd geweest zijn (0-1). MD1 wist drie punten te bemachtigen tegen Xenios MD1 (2-1).
In de streekderby tegen Rood-Wit JD1 heeft Alliance JD1 met 0-3 gewonnen, gefeliciteerd jongens! JD3 wist thuis Heerhugowaard met 6-3 te verslaan.
MC3 wist in hun zware poule te winnen van Xenios MC1 (2-1) en ook MC2 wist met 2-3 Castricum te verslaan, mooi resultaat meiden! MC1 speelde tegen het altijd moeilijke HBS MC1 en wist dit met een gelijkspel te bezegelen. MC1 blijft hierdoor heel knap bovenaan staan. MC11 won in een leuke wedstrijd van Uitgeest MC2 (4-2).
Waar JC1 het met een gelijkspel tegen Huizen JC1 (3-3) moest doen, wist JC2 met 2-0 van HIC te winnen.
MB9 doet het goed in hun poule en won wederom een wedstrijd. Deze keer tegen Kraaien MB5 (1-0). Uit tegen Bennebroek wist MB7 in de stromende regen en in het donker te winnen met 1-3.
Het is even rijden naar Deventer, maar als je dan met 0-6 weet te winnen, gaat de terugweg een stuk sneller, dit merkte MB1 na hun overwinning tegen Deventer. Mooi resultaat!
Ook een mooie overwinning behaalde Ralph Bleeker met zijn team tegen Ring Pass JB1 (1-0).
Een wedstrijd tegen Bennebroek is altijd spannend, maar MA1 ging er volop tegenaan en heeft met maar liefst 5-1 gewonnen! Houd zo vol meiden! Daarentegen had JA1 een zware wedstrijd tegen IJsseloever (6-2). MA3, MA5 en MA6 wisten allen te winnen.

Alessa Verhulst

19-11-2015 @ 16:50:36 |wat mooi!