Support voor Heren 1 gezocht!

Nieuws afbeelding 18-11-2015 Kom je zondag ook? Heren 1 kan bij winst zondag a.s. als " winterkampioen"  de winterstop ingaan. Ze hebben een mooie reeks wedstrijden achter de rug en zijn erg gebrand om hun voorsprong zeker te stellen. Daar hebben ze jou als publiek bij nodig! En als je ze komt aanmoedigen dan is dat niet voor niets. Als Heren 1 zondag wint dan trakteert Alliance op een rondje bitterballen na de wedstrijd. Hoe meer doelpunten hoe meer bitterballen. Leuk toch!  Na afloop van de wedstrijd hopen we met een drankje, een bitterbal en een lekker muziekje het " winterkampioenschap" samen  met jou te vieren.

Ben Dicker

18-11-2015 @ 18:34:33 |In Amstelveen was het genieten! Bij ons is het veel gezelliger niet alleen op het veld! Dus komen met z'n allen. Ben Dicker