Bestuurstafel

Lid van Verdienste en Veer van Winnubst

Nieuws afbeelding 20-11-2015 Gisteravond is tijdens een goed bezochte Algemene Ledenvergadering Hans Roerink benoemd tot Lid van Verdienste. Hans besteedt een substantieel deel van zijn tijd, bijna dagelijks, aan Alliance. Veelal achter de schermen en voor anderen onzichtbaar. Razendsnel plaatst hij stukjes op website, app en Facebook. Hans is al bijna 10 jaar de drijvende kracht achter Lisa. Iedere commissie voorziet hij van informatie over hoe Lisa het beste gebruikt kan worden. Maar ook met het onderhoud van de website, kwesties over ledenadministratie en de facturaties helpt hij ons enorm. Daarnaast vertegenwoordigt hij onze vereniging op districtsniveau bij de KNHB. Tenslotte is Hans een verdienstelijk en frequent arbiter. Met recht is Hans tot Lid van Verdienste benoemd.

De Veer van Winnubst is een prestigieuze trofee. Deze wordt uitgereikt aan een lid, team of commissie die op incidentele of structurele basis een bijzondere daad of werkzaamheden voor de club heeft verricht. Saskia Endlich heeft acht jaar geleden de Evenementencommissie opgezet. Ze heeft hier steeds meer structuur in aangebracht. Voor elke categorie zijn er wel meerdere feestjes en evenementen per jaar. Vol enthousiasme heeft Saskia altijd voldoende vrijwilligers om haar te helpen gevonden. Daarnaast is Saskia de motor achter het Paastoernooi, het Luilaktoernooi,het A-gala en de Zalig Zotte Zondag geweest. Saskia kan goed organiseren, oplossingen bedenken, delegeren, is altijd zichzelf en elke keer is ze weer enthousiast als een feestje is geslaagd! Met trots hebben wij Saskia de Veer van Winnubst mogen uitreiken.

Guy Koentjes

20-11-2015 @ 13:40:45 |Beide verdienen absoluut deze waardering!

Erik Jan Verhulst

20-11-2015 @ 15:34:45 |Beste Saskia en Hans, Van harte gefeliciteerd met deze mooie onderscheidingen van Alliance; allebei zeer verdiend!

Constant Thoolen

21-11-2015 @ 01:25:12 |Beiden enorm gefeliciteerd!

Monique Hoes-Dobbe

21-11-2015 @ 10:40:13 |Saskia en Hans, van harte gefeliciteerd, zeker verdiend

Maarten Tijssens

21-11-2015 @ 11:42:23 |Fantastisch dat de club 'jullie ziet staan'. Maar dat kon eigenlijk ook niet missen! Gefeliciteerd!

Ben Dicker

21-11-2015 @ 15:24:45 |Voor beide meer dan verdiend! Van harte gefeliciteerd. Ben Dicker

Peter van den Bergh

22-11-2015 @ 18:16:08 |Zowel Hans als Saskia. Van harte gefeliciteerd en terecht. Jullie zijn toppers voor de club . Goed om in het zonnetje gezet te worden.

Martine Visser

22-11-2015 @ 22:27:49 |Trots op zoveel inzet van (ook) deze vrijwilligers!!! Welverdiend! Gefeliciteerd Hans en Saskia!!