MD8 pakt ondanks regen eerste punten

Nieuws afbeelding 23-11-2015 Nadat de eerste wedstrijden om 9 uur voor de jongste jeugd op Alliance waren afgelast kon de rest van de dag gelukkig toch gespeeld worden. Hoewel de wedstrijden die om 17.45 starten zeer doorweekte kinderen (en scheidsrechters) lieten zien.

Wederom heeft MA1 drie punten gepakt, ze wonnen van het altijd lastige Castricum met 1-2. Ook MA5 en MA6 pakten drie punten. Bij de jongens speelde JA2 gelijk tegen Reigers A2. JA1 en JA3 verloren beiden helaas.

JB1 had het zwaar tegen HOD JB1 (5-2 verloren). Ook andere Jongens B-teams wisten geen punten te pakken. Zal het aan het weer hebben gelegen? Met sterk spel won MB1 met 3-1 tegen MOP MB1. Ook MB2 en MB3 wonnen met resp. 3-2 en 4-1. MB4 speelde gelijk tegen Rood-Wit MB2. MB5, 6, 7, 8 en 9 hadden duidelijk minder last van het weer dan de jongens B en wonnen allen van hun tegenstanders.

JC1 moest het onderspit delven tegen Schaerweijde JC1 (5-2). Alleen JC4 wist in de jongens C-lijn knap te winnen met 4-3 van Overbos JC3. Na een 0-1 achterstand wist MC1 zich te herpakken en wist zeer knap terug te komen tot een 3-1 winst tegen Terriƫrs MC1. MC7 en MC8 wonnen allebei met 3-2 van hun tegenstanders.

Maar liefst 7-0 heeft JD1 van Qui Vive JD1 gewonnen! Lekker voor het doelsaldo. JD2 won ook heel goed van Hisalis JD1 (0-1). MD8 pakte hun eerste punt door gelijk te spelen tegen Myra. Gefeliciteerd meiden! De wedstrijd van MD1 werd afgelast. MD3 pakte drie punten tegen Haarlem MD1. Ook MD4 won deze zaterdag (1-3 tegen Reigers). En ondanks de regen wonnen ook MD5 en MD9.

Hopelijk kan ieder team volgende week weer lekker spelen zonder afgelastingen!