M8E1 en J8E1 juichen Heren 1 naar overwinning

Nieuws afbeelding 24-11-2015 Afgelopen zondag waren M8E1 en J8E1 uitgenodigd door Heren 1 om bij hun wedstrijd aanwezig te zijn. Eerst mochten ze bij de voorbespreking zitten, vervolgens liepen ze mee met de line-up op het veld. Na afloop van een prachtige wedstrijd, die met 6-1 van Purmerend werd gewonnen, mochten de jongens en meisjes bij de nabespreking staan en het ererondje met Heren 1 meelopen! De beloofde bitterballen na afloop gingen er ook bij hen gretig in!
Wil jij ook een keer Heren 1 of Dames 1 van dichtbij meemaken? Dat kan! Geef je op bij [email protected] Er is is telkens plaats voor 2 jongens en 2 meisjes.