Altijd al een eigen 'kroeg' willen hebben?

Nieuws afbeelding 26-11-2015 Na 2 jaar intensief bezig te zijn geweest met de opzet en uitvoering van "onze” bar is het tijd om de stokjes door te geven.  We kunnen trots zijn op het tot nu toe behaalde resultaat; met Robert hebben we een super barmanager in huis, er eten zo’n 10-15 teams per week op de club, de zondagen zijn weer gezelliger en de toernooien worden top gefaciliteerd.

Onze beslissing om met dit mooie project te stoppen was geen makkelijke maar zowel Ineke als ik moeten onze aandacht en tijd nu volop gaan besteden aan onze nieuwe uitdagingen op het zakelijke vlak. We zullen ons daarom terugtrekken uit de barcommissie en willen we de winterstop gaan gebruiken om onze opvolgers in te werken.

Inmiddels heeft Joost Peeperkoorn aangegeven de functie van voorzitter over te willen nemen; wij zijn daar uiteraard heel blij mee. Maar daarnaast zijn wij op zoek naar nog 2 personen die, samen met Joost en Robert, de taken op zich willen nemen om alle bar-zaken te regelen en nog verder te ontwikkelen.

Dus; Welk lid of ouder zou het leuk vinden om zich met het runnen van de bar te gaan bezighouden? Uiteraard zijn wij graag bereid om de inhoud van de werkzaamheden toe te lichten.

Interesse; neem contact met ons op via [email protected].

Rest ons nog om alle vrijwilligers, barhoofden en onze vaste barkrachten heel hartelijk te bedanken voor jullie inzet en medewerking. Samen met jullie  hebben we de mooie resultaten tot nu toe kunnen bewerkstelligen.
DANK DAARVOOR!

We kijken uit naar de reacties!

Lieve groet,
Ineke Zweers & Hermien Meltzer