Hockey & Trainingen

VERSLAG: Heren 1 - Purmerend H1: 6-1

Nieuws afbeelding 26-11-2015

Iedereen was er natuurlijk bij zondag maar bij deze toch nog even een kort en bondig wedstrijdverslag. Ook de mensen die lekker thuis op de bank zaten willen graag weten wie er gescoord hebben natuurlijk. Daarnaast is het ook belangrijk om iedereen te laten weten dat onze nummer 17 Kasper eindelijk weer eens voetstappen zette op het hockeyveld. Na ruim driekwart jaar gesukkeld te hebben met een knieblessure kon hij eindelijk speelminuten maken. En dat voor eigen publiek.

Thuis was het weer in een poef en een scheet gedaan met de tegenstander. Hoewel het lang 0-0 bleef en de score pas laat geopend werd, door goaltjesgetter Dorus, was het al snel duidelijk wie de winnaar van de middag zou worden: wij dus.

In de tweede helft bleven we aanvallen en ons defensief goed opstellen. De backhand van Dorus hielp ons twee keer aan een doelpunt en als snel was het geloof bij Purmerend verdwenen. Een officieuze hattrick kwam op zijn naam te staan. In de verdediging hielden Fabian, Philip, Tycho en Mirek, samen met keeper Guy, de boel goed dicht.

Om de pot helemaal in het slot te gooien schoot Luc raak uit een strafcorner en vlak daarna nog via een intikkertje. 5-0. Het slot akkoord kwam van Fabian zijn stick. De keeper had geen antwoord op de backhand van onze opkomende back. 6-1 (we kregen ook nog een tegendoelpunt).  Zondag spelen we onze laatste wedstrijd voor de winterstop. Op bezoek bij Woerden deze keer.

Met vriendelijke groet,

Heren uno