Alcoholcontrole

Nieuws afbeelding 27-11-2015 Afgelopen zondag heeft een inspecteur van de gemeente Heemstede op Alliance gecontroleerd op het verkopen van alcohol aan minderjarigen, alsmede op het gebruik van alcohol door minderjarigen. Zoals reeds eerder aangegeven, ben je nog geen 18, dan ook geen alcohol!

Wij wijzen eenieder nogmaals op de boetes die aan onze club opgelegd kunnen worden. Deze boetes liegen er niet om: ze variƫren Eur 1.360 tot Euro 2.720! Daarnaast kan in het uiterste geval zelfs onze drank- en horecavergunning worden ingetrokken. We lopen als club dus een immens risico als wij allen ons niet aan de wettelijke bepalingen houden en de bij ons geldende regels. Mocht aan Alliance een boete opgelegd worden dan zullen wij deze boete verhalen op de overtreder(s).

Iedereen tot 25 jaar die op Alliance bier wilt bestellen, dient zijn ID te kunnen tonen. Geen ID, dan kun je ook geen bier bestellen. Wij verzoeken ouders/begeleiders eveneens hun verantwoordelijkheid hierin te nemen en het goede voorbeeld te geven - koop dus geen bier voor een minderjarige.