Categorie DEF + DT

De Sint-foto's zijn klaar

Nieuws afbeelding 7-12-2015 De foto's van het bezoek van Sinterklaas en zijn pieten aan onze Dierentuin zijn klaar. Prachtige foto's met gespannen koppies en nerveuze ouders..... We zijn heel blij dat we voor onze jongste jeugd elk jaar weer een groots Sinterklaas-feest kunnen houden. Dankzij de inzet van vele ouders, vrijwilligers, Sinterklaas en zijn pieten was ook dit jaar het weer een groot succes. Bijzondere dank gaat uit naar Johan van Streun die deze feestochtend al vele jaren 'aan elkaar praat'.

De foto's zijn geplaatst achter de login van onze website. Je komt hier door in te loggen met je lidnummer en wachtwoord. Klik dan op Club en vervolgens op Fotoalbum. Hier vind je de 100 mooiste foto's van deze ochtend, met dank aan onze fotograaf Emilie.