HockeyToss een dik succes

Nieuws afbeelding 14-12-2015 Onder een waterig zonnetje, maar met een heerlijke temperatuur, werd zondag 13 dec de 1e Alliance HockeyToss georganiseerd. Rond 14:00 verzamelden alle deelnemers zich in het clubhuis om gezamenlijk het veld te betreden voor 2 x 45 min. Twee mooie wedstrijdjes met heel diverse teams waren het resultaat. De uitslag? ach die deed er eigenlijk niet zoveel toe. Alle deelnemers vonden het heerlijk om even 'in de weide te draven'. De hoofdprijs werd na de wedstrijd gemaakt met een teamfoto voor het winnende team. Robert en zijn staf zorgen voor een lekker hap en drankje na de Toss. Absoluut voor herhaling vatbaar ! Wederom met dank aan Saskia Endlich voor de enthousiaste organisatie.