Een sportief 2016

Nieuws afbeelding 4-1-2016 Een sportief 2016 wensen wij je natuurlijk van harte toe. Voor jou persoonlijk, maar ook voor je familie en vrienden. Want Alliance is een club van familie en vrienden. In 2016 zullen we met elkaar weer vele hoogtepunten vieren, maar ook wellicht teleurstellingen moeten verwerken, dat hoort bij de sport. We doen er als club alles aan om met elkaar een veilige en sportieve hockey-omgeving te bieden, waarin iedereen zich thuis voelt en waar voor iedere hockeyer/hockeyster een mooi plekje is gereserveerd.

Afgelopen zaterdag en zondag speelden de zaalteams al weer hun wedstrijden in de diverse zalen in ons district. Er waren vele mooie wedstrijden te zien en mooie uitslagen te bewonderen. Vandaag (maandag 4 jan) starten de de veldtrainingen voor de MidWinter-teams weer klik hier voor het trainingsoverzicht. Aanstaande zaterdag start de MidWinterCompetitie op onze velden voor alle teams die niet in de zaal spelen, het belooft dus weer gezellig druk te worden op de club.

Wij wensen alle teams weer een mooi jaar toe !