T-DANSANT OP ZONDAG 30 NOVEMBER ---- TIDDLE!

Nieuws afbeelding 27-11-2008
Voor de winterstop organiseren we nog één keer een gezellige T-DANSANT op Alliance. Op zondag 30 november. Dan spelen Heren 1 en Dames 1 thuis. Kom ze vooral aanmoedigen!  Ze kunnen beiden uw support gebruiken. Na afloop van Heren 1 zijn er een paar vriendschappelijke jeugdwedstrijden op veld 1 en 2 georganiseerd, terwijl in het clubhuis de muziek losgaat en Team Niels voor de inwendige mens zorgt. Alle reden om langs te komen op 30 november!!!
Speciaal voor deze middag hebben we Tiddle geboekt. Tiddle is oa bekend van Club Stalker en draait een ijzersterke mix van Jazz, Funk en House.