Zaalhockey

Alliance JD1 zaalkampioen!

Nieuws afbeelding 24-1-2016 Met een prachtig ongeslagen resultaat van 28 punten uit 10 wedstrijden is Alliance JD1 vandaag kampioen in de zaal geworden! Coach Jasper Endlich, manager Eduard Holtz en natuurlijk keeper Joris, Wessel, Mees, Casper, Rogier, Tijn, Xavier, Tim en Stan enorm gefeliciteerd!
Volgende week volgt voor de JD1 de kruisfinales om het Noord Hollandse zaalkampioenschap. Deze finales zijn komende zondag in De Waterrakkers hal, te Heemskerk. De eerste wedstrijd is tegen Amsterdam JD1 om 14:15. Bij winst volgt hierna om 16:15 de finale tegen de winnaar van Pinoké - Bloemendaal. Bij verlies wordt om plaats 3/4 gespeeld.

Heel veel succes jongens in de finales!
Komt allen kijken volgende week en moedig de jongens aan, dat waarderen zij enorm!

Xavier von Grumbkow

25-1-2016 @ 10:10:19 |Fantastisch resultaat mannen... Gefeliciteerd, toi toi toi bij de districtswedstrijden👍🏻💪🏻

Joris van Bergen

25-1-2016 @ 19:56:08 |Jullie hebben het goed gedaan