Zaalhockey

JD1 en Dames 2 halen DK zaal

Nieuws afbeelding 26-1-2016 In navolging van onze JC1 hebben ook jongens D1 en Dames 2 de districtskampioenschappen zaalhockey behaald.

JD1 heeft in de competitie een geweldige prestatie geleverd door ongeslagen kampioen te worden in een poule met teams als Hurley, Bloemendaal en Qui Vive JD1, die allemaal tot de laatste dag nog meededen om de bovenste plaatsen in de poule. Met een fenomenaal doelsaldo van 91 voor en 25 tegen in 10 wedstrijden waren onze jongens de beste. Zondag 31 januari spelen de mannen in de Waterakkers in Heemskerk samen met Bloemendaal, Pinoke en Amsterdam JD1 het DK zaal.

Ook onze Dames 2 hebben zich weten te plaatsten voor het DK voor reserveteams. Op de laatste competitiedag hebben ze het nog erg spannend gemaakt door te verliezen van het lager geklasseerde Laren maar uiteindelijk zijn ze toch 2e geworden en mogen ze nu gaan strijden om het DK voor reserveteams. De dames spelen zondag 31 januari hun DK in Sporthallen Zuid in Amsterdam.

Mannen en dames, van harte gefeliciteerd met deze mooie prestaties!!

Programma Dames 2, 31 januari, Sporthallen Zuid Amsterdam:
9.30 uur kruisfinale: HIC D2 - Alliance D2 in Hal 1A. (kruisfinale 2: Amsterdam D2 - Amsterdam D3) 11.30 uur finale in Hal 1A en wedstrijd om 3e en 4e plaats in Hal 1B

Programma Jongens D1, 31 januari, Waterakkers Heemskerk:
14.15 uur kruisfinale: Alliance JD1 - Amsterdam JD1 in Hal 2. (kruisfinale 2: Pinoke JD1 - Bloemendaal JD1) 16.15 uur finale in Hal 1 en wedstrijd om 2e en 4e plaats in Hal 2

Beide teams kunnen jullie support goed gebruiken dus kom ze aanmoedigen!!

Sporthallen Zuid, Burgerweeshuispad 54, Amsterdam
Waterakkers, Kerkweg 217, Heemskerk