LK Jong Senioren 2016 weer op Alliance

9-2-2016 MHC Alliance is trots dat wij wederom door de KNHB zijn geselecteerd als gastvereniging voor de organisatie van het Landskampioenschap Jong Senioren (17 t/m 25 jaar). Vandaag maakte de KNHB de data en accommodaties bekend voor de grote landelijke evenementen in de 2e seizoenshelft 15-16. (klik hier voor alle evenementen)

Op zondag 19 juni zullen 24 teams uit heel Nederland strijden om de titel 'Landskampioen 2016'. Het belooft een enorm drukke dag te worden met spannende wedstrijden en mooi hockey op het hoogste niveau. De wedstrijden worden geleid door zo'n 30-tal Bondsscheidsrechters en CS+-ers en staan onder auspiciƫn van de KNHB.

Wij roepen nu al alle Alliancers op een helpende hand toe te steken of gewoon lekker langs te komen voor mooie potjes hockey en finales om van te smullen.

In de voorgaande edities werden Bennebroek HJ1 & HIC DJ1 kampioen in 2013, Bloemendaal HJ1 & Pinoke DJ1 kampioen in 2014 en Hurley HJ1 en VVV DJ1 kampioen in 2015. Welke beste heren- en damesteams gaan hen opvolgen?

Afgelopen seizoen maakten we bijgaande sfeerreportage samen met onze penningmeester Bart Brouwer en Bestuurslid Breedtehockey Peer van Gestel.

daarnaast maakten we een kleine promo van de dag die je hier kan zien