Zaalhockey

JB1 kampioen in de zaal

Nieuws afbeelding 21-2-2016 Jongens B1 is kampioen geworden in de zaal. Op de laatste speeldag moest gewonnen worden om directe concurrent Alkmaar JB1 voor te blijven. Onze jongens hadden met een gelijk aantal punten de koppositie in handen met evenveel punten maar met een veel beter doelsaldo. Maar Alkmaar, dat zaterdag eerder zijn wedstrijden moest afwerken dan onze jongens, won beide wedstrijden tegen Bennebroek JB1 en Bloemendaal JB2 met respectievelijk 14-2 en 11-1. Daarmee was ook het doelsaldo gelijkgetrokken! Onder de bezielende leiding van Karol (Ralph was op trainingskamp met Dames1) werden beiden wedstrijden soeverein gewonnen en met uitstekend zaalhockey tegen Rood Wit JB2 (6-2) en de nummer drie Athena (6-1).
Een prima prestatie van onze "boys” en een (h)echte teamprestatie waar ook Diederik van Berckel uit de JC1 nog een steentje aan bij mocht dragen tijdens deze laatste spannende competitieronde.