Zaalhockey

J8D1 kampioen in De Zaal

Nieuws afbeelding 21-2-2016 Vandaag (zondag)  heeft J8D1 een prachtige reeks zaalhockeywedstrijden afgerond met twee klinkende overwinningen. Met al vijf overwinningen en een gelijkspel op zak was het kampioenschap praktisch al binnen. Maar voor de trotse J8D1-ers was dat geen reden om het rustig aan te doen. Het publiek werd getrakteerd op twee spannende wedstrijden. In de laatste match kwam het team zelfs op een 1-3 achterstand te staan. Even met z’n allen de schouders eronder en het tij was snel gekeerd: 6-3! Kees, Timme, Ted, Lennard, Thijn, Gijs, Michiel, Beau, Bas en Noud gefeliciteerd met dit mooie resultaat. De kampioenstaart hebben jullie dik verdiend!