NIEUWS VAN HET ZAALHOCKEYFRONT

Nieuws afbeelding 7-11-2008
Het ZAALHOCKEYSEIZOEN gaat vanaf 13 DECEMBER a.s. weer van start. Het seizoen duurt dit keer 8 weken en eindigt dus op 8 februari 2009. Vanwege de hoeveelheid wedstrijden in kortere tijd dan voorgaande jaren is de KNHB helaas gedwongen om zowel in het eerste als het laatste weekend van de kerstvakantie wedstrijden te plannen. Er wordt wel zoveel mogelijk geprobeerd een team niet beide weekenden te laten spelen.

Het wedstrijdschema wordt in week 46 door de KNHB bekend gemaakt. Hiervan brengen wij jullie tegen die tijd op de hoogte.
De TRAININGEN starten vanaf 1 december a.s. en vinden plaats in sporthal De Kooi te Bennebroek. De trainingstijden worden op de site en op jullie eigen EMMA pagina gepubliceerd. In de eerste week van de trainingen vindt een selectie van de spelers plaats. Vanuit de veld selectie teams worden 2 (en 3 voor meisjes C en D) zaalhockey teams samengesteld. De overige spelers doen mee aan de midwintercompetitie.

De betreffende teams zijn; JA1